منو
Your Cart

کاغذ , لیبل , طلق لمینت

کاغذ ، لیبل ، طلق لمینت: 

از سری محصولات ارایه شده بصورت ملزومات جانبی در خدمات چاپ و خدمات پس از چاپ به کاغذ تحریر و فتوگلاسه انواع لیبل سی دی بصورت مات وبراق در برند های مختلف و انواع طلق لمینت یا طلق پرس در ابعاد مختلف و  ضخامت های مختلف در این فروشگاه بصورت عمده و خرد ارایه می گردد .

کاغذ تحریر و فتوگلاسه : 

از سری محصولات ارایه شده در انواع کاغذ تحریر 80 گرم و 75 گرم در سایز های مختلف A4 , A5 و A3 با برند های معتبر کپی مکس ، سل پرینت ، پیپر وان و سایر برند ها و انواع کاغذ فتوگلاسه 115 گرم و کاغذ فتوگلاسه 150 گرم که مخصوص پرینتر های جوهر افشان بوده و موارد استفاده در زمینه چاپ عکس ، چاپ کاور قاب دی وی دی ، چاپ کاور قاب سی دی در رده مصرف مشتریان ، همکاران و خریداران انواع سی دی خام و دی وی دی خام به جهت تولید پکیج های تبلیغاتی و آموزشی و نرم افزاری ارایه می گردد .

لیبل CD , DVD  و لیبل مینی CD,DVD: 

از سری محصولات ارایه شده جهت استفاده مشتریان چاپ لیبل سی دی که بصورت خانگی و اداری مورد مصرف قرار می گیرد انواع لیبل  سی دی ، لیبل دی وی دی ، لیبل مینی سی دی و لیبل مینی دی وی دی که در بسته بندی و برند های مختلف Myone و WWm  دو برند معتبر در این زمینه جهت چاپ با پرینتر های جوهر افشان و لیزری ارایه می گردد .

طلق پرس یا لمینت : 

ارایه محصولات لمینت یا طلق پرس که در رده خدمات پس از چاپ و به جهت نگهداری ، براق شدن و یا مات شده سطح کار و افزایش طول عمر انواع سند های معتبر و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهمترین مواد مصرفی انواع چاپ خانه ها دیجیتال و افست و انواع دفات فنی می باشد که به دو صورت شیت در سایز های مختلف A3 ,A4, A5  و بصورت رول در سایز های لارج فرمت در ضخامت های مختلف 125 میکرو و 150 میکرون و بصورت لمینت براف و لمینت مات با برند های مختلف رویال ، کاور و NAC در فروشگاه پارسا سی در ارایه می گردد .

برچسب پلمپ 4 سانتی متر (MYONE) برچسب پلمپ 4 سانتی متر (MYONE)
جدید -5 %
Brand: MyOne مدل: لیبل پلمپ 4 سانتی
برچسب پلمپ 4 سانتی متر (MYONE) رول 1000 عددی :  لیبل پلمپ یا برچسب شیشه ای پلمپ بصورت گرد از سری محصولات جدید مجموعه با برند MYONE  تولید شده با ابعاد و قطر 4 سانت می باشد که با توجه به ارایه محصولات لیبل پلمپ 3 سانت و لیبل پلمپ 5 سانت درخواست نسبت به تولید و عرضه محصول با قطر 4 سانت از..
175,000 تومان 185,000 تومان
Brand: MyOne مدل: دکمه اسفنجی سی دی
دکمه اسفنجی سی دی  : دکمه اسفنجی سی دی یا فوم نگهدارنده سی دی  که  در برگه های 40 عددی قابل ارایه می باشد این دکمه ها بصورت پشت  چسب دار بوده  که  امکان  چسباندن سی دی  و  دی وی دی مورد نظرخود رابروی سطوح مختلف می دهد که در رنگهای سفید و..
45,000 تومان
Brand: نقش کاسپین مدل: لمینت 125 میکرون A4
طلق لمینت براق ان ای سی A4 (طلق پرسی) 125میکرونNAC : استفاده از لمینت که به عنوان یک روش و محافظ بسیار عالی در چاپخانه های دیجیتال و افست مورد استفاده قرار می گیرد که بوسیله دستگاه های لمینیتور بر سطح کاغذ پرس می شود که این فرآیند پرس یا چسبانده لمینت گفته می شود . ارایه انواع لیمینت های ..
375,000 تومان
Brand: نقش کاسپین مدل: لمینت 150میکرون A4
طلق لمینت براق ان ای سی A4 (طلق پرسی) 150میکرون NAC: طلق پرس یا لمینت گرم براق که بوسیله دستگاه لمینیتور طی حرارت در دو طرف کاغذ به سطح کاغذ چسبیده می شود لمینت یا پرس گویند که طلق لمینت یا طلق پرس براق با ضخامت 150میکرون  برند NAC از محصولات با کیفیت و قابل رقابت همچون برند cover , HF ..
435,000 تومان
Brand: نقش کاسپین مدل: لمینت 125 میکرون A5
طلق لمینت گرم براق ان ای سی A5 (طلق پرسی) 125میکرون NAC :  از محصولات دیگر در فروش انواع محصولات طلق پرس یا طلق لمینت می توان به محصول طلق لمینت گرم براق A5 (طلق پرسی) 125میکرون که با شفافیت و براقی بالا  بوده که بوسیله دستگاه لمینتور در دو طرف کاغذ بوسیله حرارت پرس می شود . ارا..
215,000 تومان
Brand: نقش کاسپین مدل: لمینت 125 میکرون 11 × 8
طلق لمینت گرم براق11×8(طلق پرسی) 125میکرون : ابعاد طلق پرس جهت کارت های شناسایی و انواع کارت های صادره بر حسب سایز 11×8 می باشد که این مورد همانند دیگر لمینت های ارایه شده توسط دستگاه لمینیتور در دو طرف کاغذ کامل پرس شده و به عنوان یک محافظ در مقابل آب و پارگی و از طرفی با ایجاد ..
89,000 تومان
Brand: نقش کاسپین مدل: لمینت 125 میکرون A3
طلق پرس لمینت براق ان ای سی 125 میکرون سایز A3 برند NAC: طلق پرس یا لمینت گرم براق که بوسیله دستگاه لمینیتور طی حرارت در دو طرف کاغذ به سطح کاغذ چسبیده می شود لمینت یا پرس گویند که طلق لمینت یا طلق پرس براق با ضخامت 125 میکرون  برند NAC از محصولات با کیفیت و قابل رقابت با شیت لمینت های ..
650,000 تومان
طلق پرس لمینت براق 150 میکرون A3 طلق پرس لمینت براق 150 میکرون A3
جدید ناموجود
Brand: نقش کاسپین مدل: لمینت 150 میکرون A3
طلق پرس لمینت براق  ان ای سی 150 میکرون A3 : طلق پرس یا لمینت گرم براق که بوسیله دستگاه لمینیتور طی حرارت در طرفین  لمینت به سطح کاغذ چسبیده می شود لمینت یا پرس گویند که طلق پرس یا لمینت براق با ضخامت 150 میکرون با ضخامت بیشتر نسبت به مدل 125 میکرون برند NAC از محصولات با کیفیت و قابل ر..
550,000 تومان
Brand: MyOne مدل: لیبل سی دی براق
لیبل پشت چسب دار سی دی  بصورت براق برند MyOne:  لیبل سی دی یا برچسب سی دی که بصورت پشت چسب دار بوده و قابلیت چاپ با دستگاه های چاپ سی دی بصورت جوهر افشان را داشته بصورت نیم تیغ  جهت مصارف اداری و مصارف خانگی ارایه می شود . لیبل سی دی براق برند MyOne از سری محصولات با ک..
265,000 تومان 290,000 تومان
لیبل سی دی براق ورلدواید ( wwm) لیبل سی دی براق ورلدواید ( wwm)
جدید ناموجود
مدل: لیبل سی دی WWM
لیبل سی دی براق برند wwm :  لیبل سی دی براق برند WWM  از سری محصولات تولیدی در زمینه انواع لیبل CD و لیبل DVD  با قابلیت جذب بالای مرکب در دستگاه های جوهر افشان جهت چاپ و چسباندن روی سی دی می باشد که بصورت عمده در کنار سایر برند های تولید کننده لیبل سی دی و لیبل دی وی دی ارایه می گ..
215,000 تومان
Brand: MyOne مدل: لیبل سی دی مات
لیبل سی دی پشت چسب دار مات  برند MyOne: لیبل سی دی یا برچسب سی دی که قابلیت پشت چسب دار بودن این لیبل باعث شدن با کندن لیبل  سی دی و چسباندن روی سی دی های معمولی قابلیت چاپ برای سی دی های معمولی فراهم شود که استفاده از لیبل در این مجموعه به دو صورت لیبل سی دی خام و لیبل سی دی چاپ ش..
260,000 تومان 270,000 تومان
Brand: MyOne مدل: لیبل مینی سی دی
لیبل مینی سی دی براق Myone: لیبل مینی سی دی که با توجه به عدم وجود مینی سی دی پرینتیبل و یا مینی دی وی دی پرینتیبل ارایه می گردد با کیفیت در جذب مرکب و قابلیت پشت چسب دار بودن کنده شده و بر سطح mini CD , mini DVD نصب می گردد. بسته بندی لیبل MINI CD  برخلاف بسته های لیبل سی دی بصورت تک بود..
95,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 21 (2 صفحه)