منو
Your Cart

فروش عمده انواع قاب دی وی دی

فروش عمده انواع قاب دی وی دی :

استفاده از قاب دی وی دی به عنوان یک روش کاملا استاندارد در بسته بندی سی دی و دی وی دی جهت تولید انواع پک های نرم افزاری و پکیچ های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد که انواع قاب ارایه شده جهت جلوگیری از هر گونه خط و خش و آسیب جدی در زمان حمل و نقل و ارایه محصولات مورد استفاده قرار می گیرد .

محصولات ارایه شده با برندهای مختلف آکواستار ، رویال ، GR8 و انواع قاب های خارجی با کیفیت بالا در انواع رنگ بندی مشکی ،سفید و شفاف و در مواردی در رنگبندی مختلف ارایه می گردد .

علاوه بر ارایه قاب در تنوع برند و تنوع رنگ بندی و سایز های مختلف این فروشگاه ارایه محصولات را در تنوع تعداد نگهدارنده قاب تک ، قاب دوبل ، قاب دی وی دی 4 تایی ،قاب دی وی دی 6 تایی ، قاب دی وی دی 8 تایی ، قاب دی وی دی 10 تایی و نهایتا 12 تایی ارایه می گردد.

Brand: کریستال مدل: قاب دی وی دی بلوری رنگ بندی
قاب دی وی دی بلوری رنگی (CRYSTAL ): استفاده از قاب دی وی دی در بسته بندی محصولات نرم افزاری و تبلیغاتی و انواع فیلم های خانگی که بصورت قاب پلاستیکی DVD گفته می شود به عنوان یکی از بهترین و استاندارد ترین شیوه های بسته بندی می باشد که با توجه به نیاز مشتریان به این محصول بصورت تناوبی در رنگبندی مخ..
5,950 تومان
قاب دی وی دی بلوری شفاف (CRYSTAL ) قاب دی وی دی بلوری شفاف (CRYSTAL )
ناموجود
Brand: کریستال مدل: قاب DVD بلوری شفاف
قاب دی وی دی بلوری شفاف (CRYSTAL )  : استفاده از انواع  قاب دی وی دی و قاب سی دی به عنوان یک روش کاملا  استاندارد در بسته بندی انواع سی دی خام و دی وی دی خام در حمل و نقل ، نگهداری و محافظت از دیسک در مقابل هر گونه آسیب احتمالی از قبیل شکستگی و خط و خش مورد استفارده قرار می گی..
4,950 تومان
قاب دی وی دی بلوری مشکی  ( Ako Star )
جدید ناموجود
Brand: آکو استار مدل: قاب DVD بلوری مشکی
قاب دی وی دی بلوری مشکی  ( Ako Star ) :  از سری محصولات تولید شده از برند آکو استار در فروشگاه پارسا سی دی می توان به قاب دی وی دی بلوری مشکی که ابعاد هم اندازه با قاب بلوری کریستال را داشته و در کارتن 100 عددی بصورت فروش عمده قاب دی وی دی ارایه می گردد که در نبود محصولاتی همچون قاب دی ..
9,500 تومان
قاب دی وی دی بلوری مشکی (CRYSTAL ) قاب دی وی دی بلوری مشکی (CRYSTAL )
ناموجود
Brand: کریستال مدل: قاب DVD بلوری مشکی
قاب دی وی دی بلوری مشکی (CRYSTAL ) : استفاده از انواع  قاب دی وی دی و قاب سی دی به عنوان یک روش کاملا  استاندارد در بسته بندی انواع سی دی خام و دی وی دی خام در حمل و نقل ، نگهداری و محافظت از دیسک در مقابل هر گونه آسیب احتمالی از قبیل شکستگی و خط و خش مورد استفارده قرار می گیرد . ..
5,550 تومان
Brand: رویال مدل: قاب دی وی دی تک براق
قاب دی وی دی تک براق ( ROYAL ) : استفاده از قاب DVD و قاب CD روشی کاملا استاندارد در نگهداری و حمل انواع سی دی خام و دی وی دی خام همچنین تولید انواع پک های نرم افزاری و تبلیغاتی مورد استفاده واقه می شود که استفاده از قاب به جهت جلویری از خط و خش و آسیب به سطح دیسک بسیار با اهمیت می باشد . قاب ..
5,250 تومان
Brand: آکو استار مدل: قاب DVD تک آکو استار
قاب دی وی دی تک براق آکو استار ( Ako Star ): استفاده از قاب DVD و قاب CD روشی کاملا استاندارد در نگهداری و حمل انواع سی دی خام و دی وی دی خام همچنین تولید انواع پک های نرم افزاری و تبلیغاتی مورد استفاده واقه می شود که استفاده از قاب به جهت جلویری از خط و خش و آسیب به سطح دیسک بسیار با اهمیت می با..
5,300 تومان
قاب دی وی دی تک شفاف کریستال ( CRYSTAL ) قاب دی وی دی تک شفاف کریستال ( CRYSTAL )
ناموجود
Brand: کریستال مدل: قاب DVD شفاف کریستال
قاب دی وی دی تک شفاف کریستال ( CRYSTAL ) : استفاده از قاب دی وی دی به عنوان یک روش کاملا استاندارد در بسته بندی انواع سی دی و دی وی دی که جهت تولید پکیج های نرم افزاری و انواع پکیج های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد می باشد که قاب دی وی دی شفاف 14 میل از محصولات کریستال یک پیشنهاد بسیار عالی ..
8,750 تومان
Brand: آکو استار مدل: قاب DVD آکو استار
قاب دی وی دی تک مات آکو استار (AKO Star): محصول قاب DVD مات برند آکو استار یکی از محصولات با کیفیت در تولیدات حامل و نگهدارنه لوح های فشرده می باشد که استفاده از قاب DVD و قاب CD روشی کاملا استاندارد در نگهداری و حمل انواع سی دی خام و دی وی دی خام همچنین تولید انواع پک های نرم افزاری و تبلیغاتی م..
5,250 تومان
Brand: کریستال مدل: قاب دی وی دی تک کریستال
قاب دی وی دی تک کریستال مشکی ( CRYSTAL ): قاب دی وی دی با برند کریستال از بهترین نوع قاب DVD دربسته بندی و تولید انواع پکیچ های تبلیغاتی و نرم افزاری می باشد که استفاده از قاب دی بسته بندی و ارایه محصولات مانع از وارد آمدن هرگونه آسیب به دیسک مورد نظر اعم از سی دی و یا دی وی دی می شود که با تعبیه..
8,800 تومان
Brand: آکو استار مدل: قاب DVD دوبل آکو
قاب دی وی دی دو تایی براق (Ako Star) : قاب دی وی دی که یکی از بهترین و استاندارد ترین نوع بسته بندی در تولیدات CD , DVD که شامل انواع پک های نرم افزاری ، پکیچ و فیلم های تبلیغاتی ، پکیچ و بسته های آموزشی بصورت دیسک ارایه می شود مورد استفاده قرار می گیرد که در نوع قاب آکو براق بصورت قاب مشکی و پلا..
5,300 تومان
قاب دی وی دی دوبل شفاف ( Miri) قاب دی وی دی دوبل شفاف ( Miri)
ناموجود
Brand: کریستال مدل: قاب DVD دوبل شفاف
قاب دی وی دی دوبل شفاف ( Miri): قاب دی وی دی دوبل شفاف یکی از بهترین نوع قاب های تولید شده در محصولات قاب DVD بصورت دوتایی بوده و یکی از استاندارد ترین راه های بسته بندی در تولیدات محصولات سی دی خام اعم از محتوای های آموزشی ، محتوی های تبلیغاتی و تولید انواع پکیج های نرم افزاری که بشورت دوحلقه ای..
3,980 تومان
Brand: رویال مدل: قاب DVD دوبل رویال
قاب دی وی دی دوتایی براق ( ROYAL ): قاب دی وی دی که یکی از بهترین نگهدارنده های دیسک ها مختلف اعم از سی دی و دی وی دی مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان یکی از بهترین راه های بسته بندی و تولید محتوی های آموزشی و محتوی های تبلیغانی بصورت کاملا استاندارد و مانع از آسیب به دیسک ها و همچنین ارایه هر ..
5,250 تومان
نمايش 1 تا 12 از 24 (2 صفحه)