منو
Your Cart

انواع قاب سی دی باریک و قاب سی دی پهن

ارائه دهنده انواع قاب سی دی باریک و قاب سی دی پهن

 استفاده از قاب به عنوان روشی کاملاً  استاندارد در بسته بندی سی دی و دی وی دی شناخته شده است .وجود Hub  تعبیه شده  در داخل قاب سبب جاگیری مناسب دیسک  در داخل آن و جلوگیری از حرکت دیسک در هنگام حمل  و نقل و حفاظت و امنیت در مقابل آسیب هایی از قبیل خش   افتادگی  ،  ترک خوردن  و  شکستن را  فراهم می نماید. که در تنوع و سایزهای قاب سی دی باریک 5 میل کف مشکی ،قاب سی دی باریک 5 میل  کف شفاف و قاب سی دی  پهن 7 میل مشکی   ، قاب سی دی پهن نیمه شفاف 7 میل  و قاب سی دی پهن شفاف 7 میل  مصرف زیادی در زمینه موسیقی داشته قابل ارایه می باشد .

Brand: کریستال مدل: قاب سی دی باریک شفاف
قاب باریک سی دی شفاف (CRYSTAL) : قاب سی دی باریک که نگهدارنده یک سی دی را داشته و با وجود طلق شفاف بری آن سبب شده که در صورت چاپ دار بودن سی دی مورد استفاده طرح سی دی یا لیبل چاپ شده بروی سی دی قابل مشاهده می باشد و نیاز به چاپ کاور نداشته ، به این نوع قاب سی دی که به نام های قاب سی دی باریک ، قا..
9,850 تومان
قاب باریک سی دی کف مشکی (CRYSTAL) قاب باریک سی دی کف مشکی (CRYSTAL)
ناموجود
Brand: کریستال مدل: قاب سی دی باریک کف مشکی
قاب باریک سی دی کف مشکی (CRYSTAL) : قاب باریک سی دی کف مشکی از سری تولیدات برند کریستال CRYSTAL با کیفیت بالا در تولیدات انواع قاب CD و  قاب DVD می باشد که با ابعاد ۱۲.۲×۱۲.۲ که گاها در بازار باابعاد قاب 12 در 12 یا نام ها  از قبیل قاب سی دی باریک ، قاب سی دی اسلیم ..
9,950 تومان
Brand: کریستال مدل: قاب سی دی پهن نیمه شفاف
قاب سی دی پهن شفاف ( jewel ) : قاب سی دی پهن با عطف 7 میل مخصوص آلبوم موسیقی که بصورت کارتن 150 عددی ارایه می گردد این قاب با قابلیت کاور در زیره و رویه  بصورت دورو مناسب استفاده در تولید آلبوم های موسیقی می باشد این قاب که در بازار به نام قاب پهن سی دی ، قاب ضخیم سی دی ، قاب درنا ، قاب..
12,700 تومان
Brand: آکو استار مدل: قاب سی دی پهن شفاف
قاب سی دی پهن شفاف (Ako Star) : قاب سی دی پهن شفاف که بصورت کاملا شفاف تولید شده با کیفیت عالی در تولیدان قاب CD و قاب DVD بسیار متفاوت تر از نمونه های تولید شده برند های مشابه می باشد، این قاب سی دی که قاب سی دی ضخیم نیز گفته می شود مخصوص آلبوم های موسیقی بصورت کلاسیک می باشد . قاب CD پهن کام..
12,800 تومان 13,800 تومان
Brand: آکو استار مدل: قاب سی دی پهن کف مشکی
قاب سی دی ضخیم کف مشکی (AKO Star): قاب سی دی پهن که با ابعاد مربع و بصورت ضخیم و عط 1 سانت که به قاب 7 میل نیز گفته می شود جهت تولید آلبوم های موسیقی تولید و عرضه می گردد این قاب که مخصوص تولید آلبوم موسیقی می باشد در بازار با نام ها و تدابیر مختلفی به قاب پهن کف مشکی ، قاب سی دی پهن ، قاب سی دی ..
12,500 تومان 12,850 تومان
کیک باکس 50 عددی کیک باکس 50 عددی
جدید -20 %
Brand: SuperBrand مدل: باکس 50 عددی CD/DVD
کیک باکس 50 عددی پلاستیکی سی دی و دی وی دی : محصول کیک باکس 50 عددی سی دی یا قوطی 50 عددی و یا جعبه نگهدارنده سی دی 50 تایی یکی از سری محصولات ارایه شده در این مجموعه می باشد که جهت نگهداری 50 حلقه سی دی یا دی وی دی مورد استفاده قرار می گیرد این محصول از جنس پلاستیک بوده و با رنگبندی مختلف سفید و..
8,000 تومان 10,000 تومان
نمايش 1 تا 6 از 6 (1 صفحه)