منو
Your Cart

ملزومات چاپ سی دی

ملزومات و لوازم جانبی خدمات چاپ سی دی و دی وی دی : 

از سری محصولات و لازمه خدمات چاپ و تکثیر سی دی و خدمات چاپ و تکثیر دی وی دی می توان به انواع فوم سی دی یا دکمه سی دی ( فوم نگدارنده سی دی  یا دکمه پشت چسب دار سی دی ) ، ماژیک سی دی در برند های مختلف بصورت یک سره و بصورت دو سر اشره کرد که با توجه به ثبت سفارشات انواع سی دی خام و دی وی دی خام ارایه می گردد .

فوم نگهدارنده سی دی : 

دکمه اسفنجی سی دی یا فوم نگهدارنده سی دی که در برگه های 180 عددی قابل ارایه می باشد این دکمه ها بصورت پشت چسب دار بوده که امکان چسباندن سی دی و دی وی دی مورد نظر خود را بروی سطوح مختلف می دهدکه در رنگهای سفید و مشکی تولید می شود که در بازار به اسم های فوم سی دی یا دکمه اسفنجی ، فوم نگدارنده سی دی  یا دکمه پشت چسب دار سی دی و دی وی دی مرسوم و قابل عرضه می باشد .

ماژیک سی دی و دی وی دی : 

ماژیک سی دی یکی از محصولات مصرفی در بین مشتریان به احتساب مصرف بالای سی دی ها و دی وی دی ها مورد استفاده قرار می گیرد . ماژیک سی دی به جهت نوشتن بروی انواع CD و DVD به جهت بایگانی و یا یاداشت محتوی داخل سی دی مورد استفاده قرارمی گیرد که این محصول با توجه به سفارشات متععد مشتریان و درخواست موجودی این محصول به سبد فروش این فروشگاه اضافه گردید تا مشتریان و متقاضیان انواع سی دی خام و دی وی دی خام به جهت تکمیل محصولات مصرفی سی دی و دی وی دی خام که نیاز مبرم به ماژیک سی دی را دشته  در همین فروشگاه  تهیه نمایند .

Brand: MyOne مدل: دکمه اسفنجی سی دی
دکمه اسفنجی سی دی  : دکمه اسفنجی سی دی یا فوم نگهدارنده سی دی  که  در برگه های 40 عددی قابل ارایه می باشد این دکمه ها بصورت پشت  چسب دار بوده  که  امکان  چسباندن سی دی  و  دی وی دی مورد نظرخود رابروی سطوح مختلف می دهد که در رنگهای سفید و..
45,000 تومان
لیبل پلمپ 3 سانتی متر (MYONE) لیبل پلمپ 3 سانتی متر (MYONE)
جدید -3 %
Brand: MyOne مدل: لیبل پلمپ 3 سانتی
لیبل پلمپ 3 سانتی متر (MYONE) رول 1000 عددی : این محصول جهت بسته بندی درب قاب های سی دی و دی وی دی استفاده می گردد و عموما بصورت رول و بصورت شیت های 1000 عددی تولید می گردد که در این مجموعه چسب پلمپ ارایه شده بصورت رول بوده و در تعداد و بصورت خرد ارایه می گردد . چسب پلمپ که بصورت گرد برش خورده..
150,000 تومان 155,000 تومان
لیبل پلمپ 5 سانتی متر (MYONE) لیبل پلمپ 5 سانتی متر (MYONE)
جدید -10 %
Brand: MyOne مدل: لیبل پلمپ 5 سانتی
برچسب پلمپ با قطر 5 سانتی متر (MYONE) رول 1000 عددی  : لیبل پلمپ شیشه ای و ترانسپارنت جهت بسته بندی قاب سی دی ، قاب دی وی دی و تولید پکیج های نرم افزاری و در سیتم تولیدات انواع محصولات مختلف جهت پلمپ درب جعبه بصورت شیشه ای و با قطر 5 سانتی متر این محصول که از محصولات برند Myone  می..
190,000 تومان 210,000 تومان
لیبل پلمپ مربع 3 سانتی متر (MYONE) لیبل پلمپ مربع 3 سانتی متر (MYONE)
جدید --3 %
Brand: MyOne مدل: لیبل پلمپ 3 سانتی
لیبل پلمپ مربع 3 سانتی متر (MYONE)  رول 1000 عددی : از سری محصولات جهت پلمپ و بسته بندی در ابعاد 3 سانت جهت نصب بر درب انواع جعبه ها جهت پلمپ ارایه شده محصول لیبل ترانسپارنت بصورت مربع می باشد که بصورت رول در تعداد ردیف یک ردیفه ارایه شده است این محصولبا چسبندگی بالا هماننده محصولات لیب..
150,000 تومان 145,000 تومان
ماژیک سی دی و دی وی دی ماژیک سی دی و دی وی دی
جدید -23 %
Brand: SuperBrand مدل: ماژیک سی دی
ماژیک سی دی و دی وی دی : ماژیک سی دی یکی از محصولات مصرفی در بین مشتریان به احتساب مصرف بالای سی دی ها و دی وی دی ها مورد استفاده قرار می گیرد . ماژیک سی دی به جهت نوشتن بروی انواع CD و DVD به جهت بایگانی و یا یاداشت محتوی داخل سی دی مورد استفاده قرارمی گیرد که این محصول با توجه به سفارشات م..
21,500 تومان 28,000 تومان
Brand: MyOne مدل: پاکت سی دی تحریر
پاکت سی دی کاغذی :  از محصولات پر مصرف و بصورت آماده در بسته بندی سی دی و دی وی دی مورد استفاده قرار می گیرد که این محصول از نظر ابعادی شبیه به پاکت درایوری بوده و با تنها تفاوت که در قسمت خارجی پنجره گرد یا مربع را نداشته و بصورت دو طرف کاغذی تولید می گردد . محصول ارایه شده به سبب ا..
75,000 تومان
کیک باکس 50 عددی کیک باکس 50 عددی
جدید -20 %
Brand: SuperBrand مدل: باکس 50 عددی CD/DVD
کیک باکس 50 عددی پلاستیکی سی دی و دی وی دی : محصول کیک باکس 50 عددی سی دی یا قوطی 50 عددی و یا جعبه نگهدارنده سی دی 50 تایی یکی از سری محصولات ارایه شده در این مجموعه می باشد که جهت نگهداری 50 حلقه سی دی یا دی وی دی مورد استفاده قرار می گیرد این محصول از جنس پلاستیک بوده و با رنگبندی مختلف سفید و..
8,000 تومان 10,000 تومان
نمايش 1 تا 7 از 7 (1 صفحه)